De aici incepe sanatatea solului
S-a vorbit si s-a scris mult despre sanatatea solului, dar ce inseamna cu adevarat si ce diferenta face pentru productivitatea…
Campania marchează schimbarea de imagine a companiei şi alinierea la noile condiţii din piaţă. Obiectivele campaniei sunt poziţionarea mărcii NATUREVO în piaţa de agro-business, generarea unei imagini clare şi diferenţierea faţă de ceilalţi competitori de pe piaţă.
Punctul central al campaniei de înnoire a imaginii porneşte de la viziunea NATUREVO axată pe oferirea de soluţii accesibile şi de calitate, promisiunea fiind aceea de a avea mereu pentru fermieri produse şi servicii la cele mai înalte standarde tehnologice.
Sensului numelui rămâne același: Evocare, Evoluție și Revoluție în Natură (și evident Agricultură). Trebuie doar să mai schimbăm straiele, mesajele, abordarea unei piețe din ce în ce mai înclinate către performanță. În acest context, ne îmbunătățim activitatea de marketing, unul dintre aspecte fiind și imaginea firmei, începând chiar cu sigla și urmând cu sloganul, diferitele canale de comunicare și altele sub noua imagine. Vom fi ce-am fost, ba chiar mai mult!”, spune Ioan Enoiu, fondatorul NATUREVO.
“Pregătim această campanie de schimbare a identității vizuale încă de la sfârșitul anului trecut (2015). Am ales să lucrăm cu agenția de marketing creativeIQ datorită experienței și realizărilor lor, precum și a campaniilor de nișă pe care le-au dezvoltat până acum. Naturevo are o poziționare unică pe piața de inputuri din România și dorim ca acest lucru să se reflecte nu numai în modul în care comunicăm și colaborăm cu partenerii noștri, ci și în modul în care ne prezentăm, prin imaginea pe care o afișăm.
Compania are o evoluție ascendentă din punct de vedere al cifrei de afaceri, numărului de clienți, numărului de angajați și al produselor din portofoliu, are o echipă de profesioniști foarte bine pregătiți din punct de vedere tehnic și etapele pe care le parcurge se reflectă în activitățile de marketing și în identitatea vizuală.
Rebranding-ul îl considerăm necesar pentru că evidențiază valorile companiei, etapa în care suntem, ceea ce oferim clienților noștri prin produse inovatoare, moderne și prin recomandarea unor tehnologii complexe, adaptate specificului fermelor din România.”, declară Oana Iftime, Director de Marketing si Proiecte Speciale NATUREVO.
“Am pornit simplu: de la un audit de imagine al brandului. Am decis să construim noua imagine a companiei, respectând valorile, background-ul și linia de comunicare dorită. Noi am realizat strategia de schimbare și poziționare a brandului, am creat un logo nou și un manual de identitate vizuală, urmate de declinarea noii identități pe toate materialele de comunicare internă și externă. Plecând de la valorile brandului am creat un nou logo ce însumează ca simbol exact aceste valori. În perioada imediat următoare vom continua cu un nou website și un refresh al celorlalte canale de comunicare. Pe lângă tipărirea materialelor de prezentare cu noua identitate, rebrandingul va fi anunțat clienților existenți și partenerilor de business NATUREVO printr-o serie de evenimente dedicate” a subliniat Robert Emanoil, creativul agenției.
Simbolul din logo este o metaforă descrisă figurativ „copacul vieții”. Copacul este un simbol fundamental al întregii lumi, având multiple semnificații. Amintim doar câteva: prin rădăcinile copacului vrem să arătăm stabilitatea și încrederea, fixarea în spațiu și în timp, rezistență și permanență, cumulat cu frunzele înverzite ce reprezintă rodirea, succesul, echilibrul și un ciclu de viață complet.